Let's not spill the truth

Den här helgen har varit väldigt bra måste jag säga. I fredags va jag hos en kompis och hennes kompisar va där. Mycket trevligt. Igår va min vän mimmi hos mig och sov över. Hon berättade om all förberedelse inför hennes hemkomst från tyskland i sommar hem till kära sverige. Jag har saknat henne.

Jag har även beslutat mig för att ändå inte åka till england på språkresa. Jag känner inte att det kommer vara värt det kort sagt.
Det verkar som att det blir försöka hitta jobb (pallar egentligen inte), festivalerna putte i parken och arvika, snylta andras landstället i guess och bara chilla galet. Något händer väl. Det blir nog bra.


lyssna. det är jävligt bra.

Kommentarer
Postat av: frida

fleet foxes är bäst.

2009-04-21 @ 17:04:33
URL: http://lifeshardschool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0