Vinstagård, vinstagård..

Allt är redan helt hektiskt i skolan. Det har gått två dagar. Är detta normalt?
Jag har nationella proven i matte nästa vecka och en historia redovisning imorgon jag knappt vågar tänka på. Det kommer gå rätt kaotiskt till tror jag.

Om ni vill veta något komiskt så fick jag en ny mattebok igår. För årskurs 9. Jag går ju ettan på gymnasiet. Känns sådär.. Jättekul.
Nej jag bad faktiskt om det, hehe. Jag har glömt bort hur man ställer upp multiplikationstal och divisionstal som man lärde sig i vadå, trean? fyran? I blame Vinstagårdsskolan.

Men det finns ju goda minnen med :) måste säga att det har varit mycket prat om minnen nuförtiden.. Men det är ju bara trevligt!


yes we look like crap, men vi bjuder. (vandringen 08)

Kommentarer
Postat av: Dina

I look like HELL! haha

2009-01-09 @ 21:15:18
URL: http://myfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0