i hela mitt liv

Tisdagen blev lyckad! Dans hela kvällen.. I like it. Bara att jag missade sista tåget med en minut.. Inte lika kul. Det vart till att ta nattbussar hem. Men det gick bra ändå.

Vart tog det fina vädret vägen? Det spöregnade när jag gick från bussen. Fast det är ändå rätt mysigt med regn ibland måste jag säga. Uppfriskande på något sätt.

Jag har också varit duktig, för jag skrev två jobbansökningar igår. Så jag är stolt.
Jag var dock väldigt virrig igår. Jag skulle hoppa på tunnelbanan från fridhemsplan och ser bara ett tåg och hoppar på. Åt fel håll. Så jag fick hoppa av vid hötorget och åka tillbaka. Kom såklart sent till lektionen, men det gjorde ju inget.

Ikväll ska det tränas.
Och sökas mer jobb.



maddes hår blev svart i tisdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0