You talkin' to me?

Idag har jag haft studiedag och det har varit skönt. Sovit, klippt mig, pluggat hos vendela, varit i vilmas nya lägenhet. Mycket bra.

Däremot är jag jävligt irriterad för tillfället. Igår skulle det varit vårbal i skolan med den blev inställd för att för få köpte biljetter. Nu var det tydligen så att de var färre från nv som hade köpt biljetter. Så går dom från festkomitéen runt och säger "nu får ni nördar dra ur tummen ur röven och visa vad ni går för." vem fan har rätt att säga så? Jävla sammare som tror att dom är så jävla mkt bättre. Jag, går natur natur och är för i helvete ingen nörd. Om dom kallar "oss" för nördar, så ska dom bli kallade.. brats som tror dom äger skolan. Äckliga är ordet.

behövde avreagera mig.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Bra Anna :)

2009-03-20 @ 23:12:18
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: frida

love this

2009-03-21 @ 12:22:16
URL: http://lifeshardschool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0