do anybody know

Damn va det har varit varmt idag.. Känns fortfarande som mitt rum är en bastu.. Jag har dessvärre inte varit ute i solen för mkt, dels för att jag fick typ solsting förra helgen, dels för att jag behövde skriva klart min sista läxa för denna termin. Which I did of couse. Så jag är friiiii! eller nästan. men ändå (a)

Därför kan jag med gott samvete gå på maskerad på tisdag! weey, filmkaraktärer är temat och jag och mina girlz ska ju såklart vara charlie's angels! ahha vi kommer vara så jäkla smexiga.. hoppas bara jag kommer upp till skolan på onsdag :O not.. en "lill-fredag" skadar ingen.

dags att sova!


synd att man inte hade sånna brallor.. haha

Kommentarer
Postat av: katta

du kunde ju lånat av mig ;)

2009-06-02 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0