go square go

Nu sitter jag här med en god hemmagjord vaniljlatte och borde plugga matte eftersom mitt betyg avgörs imorgon. Men vad gör det? kanske senare.

Istället går jag igenom musik. Jag har haft Glasvegas och Florence Valentins första album på datorn i månader men inte lagt in det i itunes. Problemet är bara att för att jag ska kunna lägga in musik på iPoden måste jag ta bort lika mycket musik eftersom min iPod är 2.5 år gammal och har bara 2 GB.. Det är alltså lite mix med det där.
Jag önskar mig en ny i födelsedags present. Och jag fyller år om en månad och 11 dagar!

Min kära älskade vän emma fyller också år idag :) grattis till dig! <3

Goda nyheter idag är även att jag fick mvg på mitt svenska prov = mitt betyg är säkrat.
Jag får nog också moppen såld idag! :D summer here i come. nästan..


emmapemma i somras

Kommentarer
Postat av: Emma 17 år idag!

Åh vad söt du är! KÖP EN NY IPOD :D

2009-05-11 @ 19:12:44
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Härligt med bra betyg!:)

2009-05-11 @ 20:50:16
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0