I en lerlagd hamnstad full av misstro och ohållbarhet, mötte jag min kärlek

Jag scrollade lite på bloggen och jävlar va länge sen jag skrev.. På 18 månader händer det ju mycket liksom.

Men sånt som varit är liksom inte alltid så intressant. Det är lätt att tänka bak när förvirringen tar fart som LW så klokt sjunger..

Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på min myslista och är klar med mina läxor (ja så duktig är jag). Jag borde plugga körteori om jag ska komma vidare med mitt körkort, men den där boken.. Hua. Nä jag chillar hellre som jag aldrig hinner tills jag ska dra på spinningen six o'clock.

Resten av kvällen ska ängas åt tv tittande. Tänk om man hade det så här lugnt hela tiden.. LYX.



Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg , besök gärna min och min kompis!

2012-11-18 @ 12:10:21
URL: http://ponnytipsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0