ta hand om henne väl

När man sitter såhär en tisdagseftermiddag och det är grått och trist så börjar man göra saker bara för att slippa börja med läorna. Jag läser andras bloggar. Sen när dom tar slut och facebook är lika tråkigt som alltid så känner man att nä nu är det väl dags att börja med läxan ändåra..

Fast så kommer man ju på, hallå, min blogg då?

Hehe, nej men jag har ju faktiskt min kompis här på internet att snacka med (mig själv då eller?)

Så ja, jag kan ju ge det ett försök. Kanske är det så att ingen kommer hitta bloggen igen eller veta att jag skriver, men det gör väl det samma, för om jag ska bli känd får man väl slänga till med något flashigare än "kompis". Gingeranna kanske? haha, nä så ginger/rödhårig är jag ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0