It's all in your mind

Idag har jag varit duktig och pluggat från cirkus halv 1 till halv 6. Grattis till mig.
Jag har även varit hos madde och planerat sälen om en vecka. Fyfan va underbart det kommer bli. Åka skidoooor! jag är så taggad att jag kommer sitta på nålar hela veckan!
Den här helgen har jag för övrigt inte gjort så mkt.. Jag var med emelie och klara från klassen i fredags och igår chillade jag galet hemma. hur skönt som helst.


jag vill åka skidor nu nu nuuuu!

I'm so sick of love songs

Jag är rätt dålig på att uppdatera, men det är för att jag har inget intressant att skriva om.
Jag känner mig så död nuförtiden. Allt börjar gå tillbaka till det "normala" att skolan tar upp 80% av min tid.

   Jag hade det dock mysigt idag. Jag och mina älskade vänner samlades som in the good old days i kajsas kök och gjorde ingenting. Eller jag fick massa hjälp med biologin för jag känner mig korkad och inte fattar någonting, medans dom andra pladdrar på om allt mellan himmel och jord och äter semlor. Jag vet att ni inte läser min blogg, men tack ändå. <3

Jag vill gå på dagis igen. Leka hela dagarna och sen gå hem och kolla på bolibompa.
Haha eller kanske inte..



"En bild säger mer än tusen ord"

Okej alla vet ju att man fastnar vid datorn när man väl har satt sig vid den..
Jag har rensat ännu mer bilder (man kan ju undra om det gör någon skillnad..)
Men man hittar ju så roliga saker jag sparat på sig under åren!
Jag kollade bl.a. på bilder från skåne höstlovet -07, gamla playahead bilder jag sparat på typ gb-inlägg (haha), gaaaamla handbollsbilder (those were the days) och när jag va på mickans land i sexan..
Vilka goda skratt man kan få av bilder säger jag då..


haha jag var tvungen.. ett exempel på vad som fanns i mappen "pa stuff"

När tiden är rätt ska jag plocka upp dig

Söndagar.. Dessa otroligt tråkiga dagar då man inte kan göra något kul känns det som. För imorgon ska man ju till skolan och kämpa igenom en hel vecka till med en uppsatsskrivning och ett genetik-prov och massor med lektioner bara för att det ska bli helg igen som leder till söndag och så går allt om igen.

Nej men idag har jag gått till vällingby med mor min och jag hittade ett par skor som är perfekta (hoppas jag) i detta slaskväder, och en helt vanlig svart munktröja. Skitbra.
Jag har även försökt mig på biologin. Men det går väl halvbra..

Nu ska jag nog läsa något eller kolla på sex and the city.
Det blev i alla fall ingen förra-söndagen-rerun: Sex and the city filmen två gånger..


foto: festivalbilder.se (tror jag..)

I don't wan't to do the individuella valen. Pero yo tengo que.

Det här är mer ångest än vad jag hade när jag skulle välja gymnasieskola.
Att välja sina kurser man liksom ska gå på, ha läxor i och prov i. Jag som typ hatar allt i den säcken, är detta rena mardrömmen.
Det värsta vore om jag tillsist bestämde mig, så kommer jag inte med på kursen. Då kommer jag typ dö.

Idag har varit en jobbig dag. Inget går rätt känns det som.



(hjärta mig och emmis, runt 5an? 6an?)

Ice cold

Idag ville vår varmvattenberedare gå sönder. Så efter spinningen idag så fick jag duscha i sisådär 12 gradigt vatten. Inte kul. Det kändes som om jag hällde en isvak över mig. Hoppas vi ha varmvatten imorgon så jag kan ta en riktig dusch. Annars får jag pallra mig ner till gymmet efter skolan och duscha där..

Dags att sova!


jag är såklart ballast i backen.
(18 dagar imorgon till sälen with ma girlz)

Pray for peace and self control

Jag fick min skiva igår som jag vann, och allt jag har haft i huvudet idag är day & age låtarna. Skivan är faktiskt rätt bra! Man måste lyssna några gånger, men jag gillar den mer och mer.
Så det kommer jag somna till ikväll!
Jag sov förresten 11,5 timmar i natt. Det var naaajs. Vi hade studieidag förstår ni.
Jag tillbringade dagen på promenad i en timme ute i solen, fixade i mitt rum och så var jag med min gamle käre vän linda!
Nu ska jag börja dra mig mot sängen. Godnatt!


5 september 2005

Sometimes I get nervous when I see an open door

Jag håller på och rensar onödigt på datorn, så jag kollar igenom mina bilder (vilket kommer ta sisådär 1 vecka..), och det är helt sjukt vad man har ändras på tre år.


       
backis -06


hittade även denna bild som hamnat på datorn..
Killens ansiktsuttryck är min klockrena humor.

RSS 2.0