Globen byter namn?

Jag har fortfarande dn.se som startsida, och nu när jag tröck upp internet stod det att globen kanske byter namn!
Om globen byter namn vet jag inte vad jag gör. Det är som att byta namn på typ gröna lund eller skansen, det håller bara inte. Nu orkade jag inte läsa hela artikeln heller, men jag bara säger det. "Oacceptabelt".

Idag har varit lika flummig som alltid (vad är det med vår klass egentligen?).
Resten av dagen ser ut så att jag ska skriva en kemi lab.rapport, läsa några sidor, gå på yoga och spendera resten av kvällen hos min kära vän kajsa. Jag är ju så dum och glömmer resten av mina läxor, så jag kan faktiskt ha lite fritid ;)
Hare bra. /anna


matematik är roligt. höhö

Kommentarer
Postat av: frida

det mest crazy jag hört. globen är globen.

2008-12-11 @ 18:00:07
URL: http://lifeshardschool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0