Småkompisar

Hej nu tänkte jag göra mitt andra försök på en blogg!
Jag heter anna och går ettan på gymnasiet. Basfakta är bra.

Anledningen till bloggen är för att jag kommenterar ofta i bloggar, och det är ju roligt med svar!
Och det är bara kul när man känner för det antar jag.

men en kompis är ju bra i livet, det tycker ju alla är viktigt att ha. Jag tycker de är bäst. Men dom är bara bäst om man är bäst tillbaka :) haha

jaja, skriver mer sen.                                             Kanske ett lite mer seriöst inlägg också.
Pöss                                      

Kommentarer
Postat av: Amanda

Uhh Anna har kört igång igen! ;D <3

2008-12-09 @ 22:33:36
URL: http://amaandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0