pretending I'm a superman

Idag skulle jag plugga hela dagen. Jag skull e göra hela spanska läxagrejen, men. såklart. så har jag glömt mina böcker! dingdingding, grattis anna. Men lite har jag fått gjort ändå.

Släkten var här, vi firade mamma, kusin och lillebror som nyligen fyllt år. Och så kollade vi på new york filmen.. fan va underbart, jag vill tillbaka..
Så var jag hos kajsa. Vilma var också där, och dom fick sina presenter (a)

Och så är det typ halv-bestämt nu att jag drar på språkresa i sommar! Till engelsk-franska ön jersey. fett kul. Är dock lite orolig över hur jag ska ha råd med denna sommar och om jag verkligen vill åka själv, till en värdfamilj.. man vet ju aldri hur sånt kan gå..



times square, NY

Kommentarer
Postat av: Superhero

Lite folk det är på bilden. :) Nästan som i kära Vällingby.

2009-04-14 @ 16:51:08
Postat av: antis

NÄSTAN som i kära vällingby..

2009-04-14 @ 17:55:06
URL: http://kompis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0