I'm so sick of love songs

Jag är rätt dålig på att uppdatera, men det är för att jag har inget intressant att skriva om.
Jag känner mig så död nuförtiden. Allt börjar gå tillbaka till det "normala" att skolan tar upp 80% av min tid.

   Jag hade det dock mysigt idag. Jag och mina älskade vänner samlades som in the good old days i kajsas kök och gjorde ingenting. Eller jag fick massa hjälp med biologin för jag känner mig korkad och inte fattar någonting, medans dom andra pladdrar på om allt mellan himmel och jord och äter semlor. Jag vet att ni inte läser min blogg, men tack ändå. <3

Jag vill gå på dagis igen. Leka hela dagarna och sen gå hem och kolla på bolibompa.
Haha eller kanske inte..



Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag vill gå på dagis! klistra fast glittermakaroner på trälådor och gå o lägga sig efter disneydags!

those were the days.....:)

2009-02-11 @ 18:14:10
Postat av: Dina

fan får ju ångest av att du har så fullt upp i skolan, önska jag kunde ge lite av min slappa tid till dig!

2009-02-12 @ 09:35:03
URL: http://myfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0