festivaler 09

Yran är redan bokad, sen vi klev på bussen hem förra året. OFC att vi ska tillbaka.

Men nu börjar det pratas om hultsfred.. Jag fick reda på igår (för det va typ då som det blev klart eller nått) att THE KILLERS kommer dit! :D och jag har varit rätt otaggad på den festivalen i övrigt, men nu börjar jag bli fett taggad!

Så om jag ska på båda festivalerna kommer det kosta kanske.. 5000 totalt...... Eller kanske 4000 i alla fall..
VART SKA JAG FÅ PENGAR IFRÅN?! ååååångest. Jag måste skaffa jobb. Jag måste skaffa sommarjobb.


jag vill ha ett penga-träd..

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag vet! :D åh, jag vill också ha ett pengaträd!

2009-01-22 @ 19:07:07
URL: http://svederus.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-24 @ 19:08:22
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0