A women's right to shoes

Jag köpte ett par skor i new york jag inte har kunnat använda. Dom gör ont bara genom att stå still med dom på (jag köpte dom för jag ville inte tro att dom gör ont)

Så vet ni vad jag gör.



jag satte först skoskavsplåster där det gjorde ont.

hjälpte inte.

Då beslutade jag min för att klippa.


(haha jag ser fin ut i skon)

men det hjälpte inte :)

så nu sitter jag här med ett par oanvända skor. =jag har slängt pengar i papperskorgen i princip.

Läxan för anna: KÖP INTE FLIPFLOPSKOR MED KLACK.


fina var dom i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Regn är fett bra, speciellt på sommaren :) Synd med skorna :(

2009-06-08 @ 22:35:05
URL: http://svederus.blogg.se/
Postat av: Farrebarre

Anna, du och skor asså ...

2009-06-10 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0