All Star

Jag köpte ett par converse förresten i helgen.. Och, haha, det är ju lite komiskt hur det kmr sig att jag aldrig får rätt skor.. Bara för att inleda, förra veckan köpte jag mina skor jag verkligen vill ha men dom visade ju sig vara olika höga....... Så jag lämna tillbaka dom.
Nu när jag köpte dessa simpla vita converse, visar det ju sig nu när jag har kollat på dom lite att dom är.. gjorda i två olika fabriker i två olika land! Dingdingding, grattis anna. Så dom ser ju liksom olika ut. Inget man ser direkt, men det är irriterande. De röda linjerna som går runt sulorna är olika röda och gummigrejen längst fram på tåna ser olika ut. Och juste dom är olika breda.. :p så det är bara att bära av till staden och byta dem..

1.  2.  3. 
1. Olika fabriker/länder 2. olika breda 3. nej det är inte ljusets fel.. haha

jag (perfektionisten) med min tur

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha åh fett irriterande!

2009-03-25 @ 23:32:20
URL: http://svederus.blogg.se/
Postat av: CLARA

Konstigt, man ser faktiskt skillnad//Clara :D

2009-04-16 @ 19:47:42
URL: http://aralcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0