ingen annan kommer in, hjärtat gör mig blind

Idag har inte varit en bra dag. Jag blev kallad igår till studierektorn och tydligen har mina individuella val krockat. jag ville dö. Om någon kommer ihåg det så hatade jag att göra valen, och när jag var klar vart jag riktigt nöjd. och nu får jag inte mina kurser! Eller jag får inte en kurs. Men det menas med att jag måste välja en ny kurs. Och vad finns kvar då? Jo alla äckliga ekonomikurser, spanska steg 4 (jag orkar inte spanskaaaaa), instrument och sång och sist men inte minst hälsopedagogik. VARFÖR HÄNDER SÅNT HÄR MIG?! ååååh jag är så frustrerad!

Jag gott gjorde i alla fall det dåliga beskedet, och att jag fick tillbaka mitt kemiprov som jag visste redan var åt helvete. Men jag fick vg- så det var ju en överraskning där.

Jag belönade mig i alla fall med ett par vinröda chinos, en t-shirt och en fin vårjacka! Dom två första va på rea så det va skitbra. Och jackan la jag först undan, men sen kom impulsheten upp i huvudet och jag köpte den bara. Och jag är så nöjd (a)
(bara lite intressant kuriosa; äger jag nu 12 ytterplagg, inräknat jackor av olika slag + väst)
ja jag behövde jackan.

Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Du vill inte ge mig några av dina jackor? (a)

2009-03-05 @ 09:28:58
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0