lita på mig, testa det

Idag har jag haft en ganska bra dag faktiskt. Varit i skolan, det har varit chill (förutom att jag gjorde grovaste flygningen i trapphuset idag.. mitt knä är aningen svullet..), sen drog jag hem (gjorde läxor!!) och kollade topmodel. sen drog jag till södra latin där min kära vän vilma hade dansuppvisning. det va så jävla coolt, dom va så himla duktiga! Jag önskar jag också gjorde sånt där kul på skoltid, eller åtminstone kunde dansa..

Sedan jag kom hem har jag kollat grejer att göra i new york (åker om 22 dagar imorgon!). det listan är inte kort längre.. men jag har ju en vecka på mig att kolla allt! I london flängde jag ju med pappa över hela staden i vad va det tre fyra dagar? då hann vi väldigt mkt.

jag längtaaaaar


jag har tänkt mycket på london idag.. dit ska jag igen någon gång.
här är lilla jag i camden lock (det irriterande med denna bild är den vita påsen. som jag en timme efter denna bild togs, tappade..)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh, jag vill också till new york! :(

2009-03-15 @ 21:53:13
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0