tengo una prueba mañana (rubriktorka)

Idag har jag haft studiedag och det har varit skönt, men det känns mest som att jag befinner mig i ett ingenmansland. Det händer för mycket, men ändå inte.

Idag har jag i alla fall tränat, pluggat ytterst lite (=borde pluggat mer) och spelat flöjt som alla andra onsdagar. En väldigt seg dag med andra ord.
Just nu försöker jag göra klart ett svenska inlämningsarbete. något säger mig att jag kommer faila rätt hårt, men man vet ju aldrig. kanske kanske har jag lite tur.

jag ska i alla fall gå och läsa klart låt den rätte komma in när jag går och lägger mig. har 15 sidor kvar och jag förstår inte hur jag har tagit mig igenom den boken. det är jävligt bra, men den är minst lika äcklig..

(jag kom just på att jag inte har lyssnat på musik idag.. det är nästan lite skumt :O )


jag vill åka utomlands och sola och bada.. (grekland 07)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0