sanningen är att ingen är så hopplös som du

Jag har haft en skitbra helg måste jag säga. I fredags va jag med min käre gamle vän lina och jag sov hos henne i deras relativt nya lägenhet som jag inte hade sett än.. Min päron kom dit vid två och vi drog ut och åkte båt i sommarsolen, väldigt härligt. Sedan bar det av till min andra gamle vän emma som hade födelsedags-come-together! Väldigt trevligt det med!

Jag och lina bestämde oss även för att dra till paris i sommar. vore inte det något?
Jag la förövrigt upp en annons på blocket idag angående min moppe.
Någon som vill köpa en Baotian classic, så är det bara att höra av sig!

puss och godnatt.



tips på att se i paris?

Kommentarer
Postat av: Bea

joo, Paris verkar asballt! Vill också åka dit, hehe (; . Lycka till med Resan !

2009-05-11 @ 20:05:05
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0